23 ciris
Sí…tots ixos són els que n’hi han hui en la torta, tots els que m’han aguantat mon pare i ma mare, tots els que han tingut que passar per a coneixer-vos i tots els que han fet q molta gent de la meua me felicitara hui i les voltes que m’heu cantat el “cumplañosfeliz” per telèfono, per sms, per mail i feren que en estos moments estiga més contenta encara que ahir…moltes gràcies!!!
Estic aixina i tot después del matí que he tingut, pegant voltes de oficina en oficina de la Universitat a vore qui m’aclaria els papers. En tanta volta se mos ha fet tard i hem tingut que dinar allí…no m’enrecordava dels mega-menus del Club Social 3 i he tingut uns spaguettis empastre-sense-gust-més-poc-apetitosos de menú de cumple…mmm jejej
Però l’alegria no me la lleva res. Anit ja, a les 00:00 h les meues dos xiquetes me felicitaren...(Paula i Noelia vos vuic un montó i també estic orgullosa de tindre-vos com a amigues)…i el meu germà es va despertar per a felicitar-me i recordar-me la nostra regla intocable dels aniversaris des de que erem ben nanos, la regla del “hui manes tu perquè és el teu cumple”… encara que después no ve a fer-me massa cas. De totes formes, tete, sé que m’ho dius en carinyo i és lo que me val.Una volta més…gràcies a tots!!!
martes, 11 de septiembre de 2007
23 ciris
Publicadas por
sales
a la/s
18:28
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
2 comentarios:
Hola Sales, que tal?
Soc Emiliano i acabe de vore este bloc teu, molt be per cert, i acabe de enterarme de que hui era el teu aniversari.
Feliç Aniversari!!
Aprofitant este comentari també voldria demarte disculpes per haberte ratllat el pantaló, va ser sense mala intenció, ho senc molt. Si vols puc regalarte uns pantalons nous com a regal d'aniversari, val? ;)
jejej gracietes Emiliano!...i tranquil pel pantaló, si el duia de disfràs seria perque no era dels que solc gastar,no?
Sóc jo la que tinc que demanar-te perdó per la reacció que vag tindre, però ja sabem que això del alcohol...aixina que res, el teu regal ha sigut felicitar-me...gràcies!
Publicar un comentario