Ja puc dir-ho!…la meua millor amiga es casa!!!
Noelia moltíssimes felicitats!!!
Esta va ser la notícia que em va fer plorar enmig de València, un sms que em dia: 23 de maig del 2009, dia confirmat, guarda el secret. I l’he guardat, i mira que m’ha costat. Ja em va costar aquell dissabte de maig a les tantes en Keeper’s quan Jose em va dir…li he comprat un anell a la teua amiga, guarda el secret. I una, pues s’emociona, li feu ixir les llàgrimes i després calla.No saps el que has fet decidint casar-te la primera de les amigues, ho hauràs pogut comprobar quan mos juntem totes…jejej…i el disfraç de la despedida ja el tens adjudicat jajaja.
Ja conte els dies que queden per a la boda…i antes la despedida! Vas a tindre’m al teu costat per a ajudar-te en tot lo que necesites, perquè necessitaràs una bona Relacions Públiques al teu costat, no?... i una bona amiga. M’alegre moltíssim per vosatros!

No hay comentarios.:
Publicar un comentario