domingo, 30 de septiembre de 2007

Prova superada!

Este matí quan m’he alçat m’he proposat anar jo soles a pegar voltes per Londres…i no m’he perdut! I el que és millor...he conseguit estar davant del Big Ben…tot un somni per a mí, vos jure que m’han ixit les llàgrimes la primera volta que l’he vist (els que em conegueu be sabeu que no és cosa difícil en mi).


la foto prometida

Per arribar al centre de Londres, al Westminster, he agarrat 1 bus i 2 metros. Primer que res volia anar al carrer on tinc les classes, Oxford Street, impresionant, el carrer més gran de tendes de Londres i un dels més grans de tot el món. Ahí podré tornar-me loca estos mesos!

D’ahí he caminat un poc hasta el Soho, un barri ple de xicotets pubs, cines, teatres… i he parat a dinar en la Soho Square, allí en un banquet m’he menjat un sándwich mentre em llegia les instruccions del mòbil anglés que m’he comprat. He trobat un xollo perquè puc cridar a Espanya (a fijos) a 7 pens, un poc més de 10 cèntims i cridant de de Orange m’ix a 79 cèntims (tacanyos!).



Després he anat hasta el famós Picadilly Circus…i tot això asoletes, jeje, anava per ahí fent-me fotos i videos com si estaguera loca…però i què? Algú em coneixia? ajajaja, a voltes demanava a algú que em fera un foto…i sempre ha coincidit que eren espanyols!...lo raro és que no haja trobat a ningú de Sueca, que allà on vas sempre en trobes a algún.


Del Picadilly pensava tornar-me’n a casa, però he vist al fondo la silueta del Big Ben. Ahí ha sigut on m’he emocionat, jejej què pava! Aixina que he caminat guiant-me camí a la torre. He passat per diversos punts turístics: el Royal Opera, el Horse Guards Parade (són els jardins i edifici dels guardes reials que van en cavalls), també les cases del Parlament i he arribat al grandiós Big Ben (tot un logro per a mi!) i enfront, a l’atra part del riu Tàmesis, estava el London Eye, la noria més alta del món.

Ací ja m’he cansat i ja havia complit el meu somni, aixina que he agarrat els metros i el bus atra volta camí a casa. Tinc tota una temporaeta per a passejar-me Londres i vore’l hasta cansar-me, o almenys intentar-ho, ja que crec no poder cansar-me de Londres.


2 comentarios:

Clareta dijo...

Que guay!!! Que enveja me dones!!!! Jo tb vuic!! Pero no patixques, que aniré! jajaja. Aci Paula i Raquel lo de la siesta estàn més que acostumades, no se'n perden una!jaja. I lo del pingo, per falta de ganes no serà, però anar sols per mirar i fer-se les dents llargues.... perquè xica, a la broma la broma estem deixant-se un pico, està tot carísim! A la llarga es nota!!

M'alegre de que tot et vaja be. Ja anarias contant com va l'estancia, encara que jo crec (i espere) que anirà superbe!!

Molts besets de part de les sueques!!!

P.D. Que no se t'oblide la meua postal!!! jajaja. Ja que en tens que comprar tantes, una mes dic jo que no t'importarà, no? jeje. Jo com sempre, ten duré una, esta vegada de Jönköping (si no la vols de algun altre puesto en especial)!

sales dijo...

clareta!!!
quanta rao tens en això d'anar de pingo, ací pasa lo mateix! quantes coses xules i no poder comprar-les totes! colliiiiiii jejej
i envejeta ninguna, que ahí esteu passan-t'ho en grande tb eh!

crec q la semana que ve ací n'hi han 4 dies de festa no se perquè, tinc q informar-me. q tal si m'allargue a jönköping? ejjej

amm, per cert, estaves incluida dins de les de les postals, te tinc apuntà.

inga perla, ja parlem, besitos a suècia!!!