Hui és l'últim dia que tindré 22 anys....snif snif...en canvi no estic gens disgustà. Estic ben contenta perquè....hui he tingut el meu primer contrat a una agència de publicitat!!! El tema és un contrat de pràctiques, que començaré en febrer...però per algo es comença!...i mira, per a la gent que estava preocupà per si no tornava de Londres, ja pót estar tranquila que tornaré segur i en moltes ganes. Era una de les dos agències que m'agradaven a València i a la que vaig presentar currículum...i, després de les entrevistes necessàries...els he agradat!...vamos que el conveni ja està en marxa...demà cumpliré els 23 en un somriure d'orella a orella com sol dir ma iaia!
lunes, 10 de septiembre de 2007
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario