…i brasilenya i francesa i rusa i mexicana i….weno i que açò és un popurrí de gent tots els dies. El dilluns vaig començar les classes, weno exactament mos la botarem i començarem el dimats. Quan vaig arribar, tenien que fer-me un exàmen per a saber en quin nivell posar-me, i com jo erem atres 7 persones...i sabeu què?...totes espanyoles! jejeje.

Agustin, Isa, Cristina, Franciella, dos colombianos, Priscila, jo i William al club brasilenyo
Weno pues ja mos coneguerem i creguent que anàvem a estar tots junts a classe (pq tots començavem ixe dia), pues no. Estàn tres al nivell elemental (junts), dos al nivell up-elemental (junts), dos al nivell intermediate (junts)...i jo asoletes en el nivell up-intermediate! Colliiiiiiii…no sabia si alegrar-me o apenar-me. Sé que no tinc ixe nivell (l’examen l’havia fet a quiniela) i m’havia fet il·lusió ja d’estar en algú dels espanyolitos.
Damunt el mestre que tinc es super-friki!...monyo fregona, flaquísim, moviments de mr.bean, pensa en veu alta i mos mareja, és super-rallaor…i no pipe ni una en classe!
De totes formes a la gent espanyola ja l’havia conegut i mos passem el dia (i la nit) junts. Amés, a la seua classe n’hi ha gent molt maja que s’ajunta en mosatros.
Els dos espanyols del intermediate i jo mos hem fet ja casi inseparables. Són Cristina i Agustín, de Cáceres i Cádiz. Ja el primer dia començarem a pegar voltes per Londres...estàn més xafats que jo inclús!
Cristina i jo fent de...paves

típica foto
El dimats ja, començarem a classe i coneguerem a més gent: Tatiana (Barcelona), Charles (França), Priscila (Brasil), Salva (València, Picassent, oeoé!), Sonia, Isa i Carol (Sevilla), Pablo (Madrid/Pamplona/Bilbao com diu ell), William (Brasil)...éste últim està com una cabra, és l’espíritu de l’escola. El dimats mos va dur al restaurant on treballa ell (peaso pijalis bar), al Covent Garden (zona mig-pijalis de london), i el tio mos va traure ibèrics, naxos…i quatre botelles de Rioja pel morro (allí valen 30 pounds…uns 45 euros la botelleta).
Weno, allí erem 7 o 8 joves, ambientaets del Rioja, enmig dels pijalis que havien al restaurant, i decidirem ixir d’allí i seguir en un pub, encara que mos banyarem més que atra cosa buscant un bar on poder vore el Sevilla – noséquèdePraga que no trobarem, ja que tots els llocs televisaven l’Arsenal que també jugava.

Charles, William, jo, Tatiana, Agustín, Cristina i Salva al restaurant de William
Hui dimecres hem anat Cristina i jo a vore si trobàvem el Harrod’s, però hem trobat tants mercaillos, botiguetes, galeries, parcs...pel camí que no hem arribat. Demà seguirem, perquè després haviem quedat en William que anava a dur-mos a un club brasilenyo on hem tingut happy-hours i classes de samba…ajajaj, una risa, ja penjaré algun video.
Lo mal és que tinc que tornar prontet a casa, ja que el meu barri fa un poquet de yu-yu i demà matinet tenim classe… a vore si pille algo del que diu el friki-teacher!

Cristina i jo al St.James Park