jueves, 27 de diciembre de 2007

Bon Nadal!!! Merry Christmas!!!

No és que estava avorrida, sols era que pensava un montó en tots vosatros i vaig decidir dedicar-vos este video. Que és cursi? Probablement, però el que dic ho pense de veres i a totes les persones que ixiu vos aprecie molt, aixina que...què millor forma de felicitar-vos el Nadal a tota esta montonà de gent dispersa per tot lo món??? Jo soles junt a totes les persones que més vuic.

Espere que vos agrade...


I wasn’t bored, only thank a lot of you and made that video dedicated for all of you. Maybe you can think it’s vain but I really feel all I say in and estimate the whole people who are in the video, so...there is some best way to say Happy Christmas to so many people in different places??? Me, alone with all those I love.

Hope you like it...

lunes, 24 de diciembre de 2007

Com el torró, torne a casa per Nadal

A Espanya, es nota. Vaig vindre el dimecres i no he parat! Tenia moltes ganes de vore a gent, de passar bons moments en els meus, ixir de festa, dormir al meu llit, menjar els arrossos de ma iaia, sentir a ma mare estralejar-me, conduir, anar als llocs de sempre, al mercadona, al carrefour, passejar per la plaça, el cafenet en les amigues, cantar a la singstar, fer tonteries en el meu germà, enxufar la tele i entendre-la, ixir al carrer i saludar a tots perquè els coneixes a tots, vore les felicitacions del teleban de Telesueca...i no pararia. Vaig a trobar a faltar molt Londres i tota la gent que es queda allí, però per contrarrestar-ho tinc ací la calor de la meua terreta i la meua gent.

El divendres estava reservat des d’este estiu, quan decidirem que segur que estaríem totes les amigues a Sueca, mos juntaríem totes, faríem una nit del pijama en tota regla, fariem l’amic invisible i celebrariem el cumple de Jessi...i va ser una gran nit.

Soles per una nit anarem a la caseta de la mar 5 ties en tres cotxes pleníssims de trastos! I com no? no mos va faltar la singstar!...grans cantaores, jejej. Bona frase la de Mt “no val a cantar juntes que si tu cantes mal me cagues a mí” o atra frase estel·lar de la nit “això és un pijama???”

El dumenge amic invisible. Després de les mil quinieles del divendres (que crec que no encertarem), sí, Jessi, no saps dir mentires. Gràcies pel regal, m’agra molt.

Ha sigut un bon finde en les amigues, casi se m’havia oblidat lo bones que sou! Vos vuic un montó!

El dijous va ser el sopar de publicitat a Alacant. Quàntes ganes!

Disfrutarem, almenys jo, com des de feia prou de temps, a molta gent no la veia des de juny. I mos veia a tots contents de tornar a juntar-mos i contar-mos tot el que hem estat fent este temps: extranger, treball, acabar la carrera, tocar-se el nas...havien de totes les versions. Sé que cada u, com jo, degué contar la seua historieta unes...10 voltes? Però realment es notava que teniem ganes de compartir-ho i ixir de festa junts. Raquel, que ho havia organitzat tot des de Suècia, ens va enganyar diguent-mos que no vindria perquè estava en la família a Guadalajara, però....sorpresa...allí la teniem.

He de comentar al “gran barrendero” que mos trobarem en el seu gran invent: la granera-mp3. L’home ha de patentar-ho, amés, tenia una fundeta de plàstic per a quan plovia no se li banyés la radio.

També, destacar momento xiques del piset! Què ganes tenia de vore-vos, estaveu wapísimes. I......donar les gràcies a Clara i Paula pel regalito...m’encanta i queda de lujo al cotxe rojet! Amés, perfí poguerem posar-mos al dia i contar-mos totes les confidències a l’extranger.

Què bo va ser estar en totes vosatros. Vos trobava a faltar i després del dijous he de tornar a repetir-vos que vos vuic una montonà!!!

jueves, 20 de diciembre de 2007

Els meus papis a Londres!


Encara que sols tingueren un dia, disfrutarem de Londres. Jo estava contentíssima de tindre’ls a Londres en mí, ensenyant-los els racons en els que havia estat estos tres mesos i havien segut tant especials per a mí. També sé que ells estaven contents d’estar allí compartint en mi el que havia sigut el meu somni. Els veia en les cares eixa felicitat i ma mare no parava de riure i disfrutar en tot moment.

Apart dels llocs, va haver temps per a presentar-los a algunes persones que havien significat tant per a mi en Londres. Tati la pobra currava, però anarem al champagne bar on treballa a vore-la. Per atre costat, Antoine mos va acompanyar al sopar en Covent Garden i al passeig de nit, encara que curtet perquè feia mooolt de fred. Mireu a les fotos com anàvem de tapats.

Gràcies papis per vindre, per disfrutar en mi una part d’este somni meu, per no dormir en dos dies per poder estar ací, per ajudar-me en les maletes, per acceptar tot el que he fet estos mesos i per aguantar-me la plorera de volta a casa. Sé que volieu ja que tornara a casa i no era massa agraït per la meua part estar aixina per dixar Londres.


Mireu quina foto més bonica els vaig traure de nit al Covent Garden. Si ja ho dic jo, Covent té màgia, però ells també.

Vos vuic papis

Sopar de despedida a casa

El dumenge ferem una mini-festeta tots els de la casa en motiu de la meua despedida. Ja que cada u era d’una part del mon, decidirem que per al sopar, cada u faria un menjar típic del seu país. Sabeu que vaig fer jo? Una tortilla en creïlles i ceba, mmmmmm... mamà, crec que estàn començant a ixir en mí els teus gens de fer bones tortilles perquè estava boníssima, no perquè ho diga jo, m’ho digueren tots i va ser lo únic que no va sobrar. I sí, tots, inclús jo mos preguntem...com és possible això en lo mala que sóc a la cuina? Jejej pues no ho sé ni jo, però weno, he de dir que Antoine em va ajudar un poc, i ell si que és un bon cuiner, demostrat. Llàstima que al final sen anara pronte i no probara la nostra obra d’art.

Keira, com a bona francesa, mos va fer uns crêpes bonissims que, després untaets en nutella o mermelada estaven...mmmm. Mila va cuinar uns tortellinis en no sé quina salsa que diu que és molt típic a Rùssia. Roberta va dir que podia cuinar-mios algo de Ganna, però la xica treballava i va vindre justet al sopar. Aixina i tot, no li direm res, que com a curranta del Mac Donalds después mos va dur uns quants nuggets, jejej. I Irakli i l’amic (que no sé el nom) digueren que no sabien cuinar bé, aixina que els enviarem a comprar la beguda. Amés del vi blanc, ens dugueren un licor típic de Georgia. Va ser un detall per la seua part, però per unanimitat de totes les ties, puc dir que estava asqueròs, jejej.

Irakli’s friend, Irakli, Keira, Mila & Roberta

Vos dixe una foto de les 4 xiques de la casa, la vitat que he tingut molta sort tinguenles a elles com a flatmates, hem passat moments molt bons a casa, de compres, de turisme, al treball, de festa, al metro...no podré oblidar els 15 minuts de risa encanaes Keira i jo al metro per una tonteria sobre el paraigües. Cada volta que vega un paraigües en esta vida m’enrecordaré d’ella, i ella segur que de mí també.

lunes, 17 de diciembre de 2007

Happy birthday William

El dissabte William va celebrar el seu aniversari. Una festa privada a un barco al Tàmesis...anava d’important el dissabte el tio, jejej. Allí anarem les seues xiquetes Tatiana i Sales, no podiem fallar-li. En mosatros vingueren Coco (novio de Tati) i Mila (la meua companya de pis).

La veritat que disfrutarem moltísim. El barco tenia tres pistes: una de salsa, una de música espanyola i atra de musica més...no sé com dir-ho...anglesa? Gran part de la nit estaguerem a la pista de salsa sense parar, en cervessa espanyola, som unes expertes en salsa! William és brasilenyo i havien molts amics seus basilenyos, colombians, argentins...que ballaven molt bé i allí estàvem mosatros per a posar la guinda al pastel. Destacar “moment nostra cançó” que demanem allà on anem..."Beautiful girls" de Sean Kingston. Amés quan mos cansàvem podiem pujar al descobert i teniem una vista molt bonica des del barco al riu de Londres de nit en el London Eye i el Big Ben allí davant.

No puc posar més fotos ja que, no sé perquè, a partir d’un moment totes ixen partides per la mitat en diagonal, com les que n’hi han a continuació. Què sort tinc que cada volta que vaig a una festa a un barco se’m trenca la càmara!


Com a anècdota, contar que Mila i jo, per a començar be la nit comprarem una botella de vi blanc per a anar beguent-la al metro. Què va passar? que a les dos mos puja enseguida l’alcohol i quan mos donàrem conter mos haviem passat dos parades la estació on teniem que baixar, jejej. Ací unes fotos de la nostra aventureta pels subterrànis de Londres.

“A paint of london pride”

Crec que trobaré a faltar ixa frase, els clients demanant la cervessa que més es ven al pub on he treballat: london pride beer.


El divendres va ser l’últim dia. No sabia si alegrar-me o apenar-me. Tenia ganes d’acabar, perquè Londres se m’havia convertit en soles treball, però he passat molts moments en la Star Tavern que no oblidaré. No era un treball dur, és una taberna tranquila on sempre van els mateixos clients. Els coneixia a tots i la última vesprà els clients més regulars vingueren tots a despedir-se diguent-me que al pub trobaran a faltar la meua cara en un sempre somriure gravat i el meu “thanks you very much” en accent espanyol.
No sé perquè a tots els feia gràcia el meu accent. He fet bones amistats. La que més Claudia, portuguesa, companya de confidència al treball, loca, que parla un poc espanyol i mos comunicavem en spanglish, molt bona. Ací una foto dels ratos lliures que teniem i anàvem a pegar voltes.

Ara que ja estava acoplà del tot he de dixar el Star Tavern. Allí dixe també a la meua companya de pis, Mila, rusa, que vaig ajudar per a que poguera treballar allí. Estes últimes semanes hem passat molts ratos juntes i hem descobert que tenim moltes coses en comú. Les dos hem estudiat publicitat, 23 anys, vivim el nostre somni de viure a Londres, compartim casa, treball, passió per les compres, pel vi blanc i mateixa sort en els tios, jejej, a dia de hui vivim la mateixa situació i el dissabte al barco mos burlarem un poc dels tios...què rises! Ací una foto de quan acabarem el divendres i ferem fondo al barril de cervessa...què nit la del divendres!

viernes, 7 de diciembre de 2007

Good news!!!

Enmig d’una semana difícil m’arriba una molt bona notícia...els meus papis venen a visitar-me!!!

La cosa és que ací la senyoreta ja va vindre a Londres en sobrepés a la maleta i, coneguent-la com la conegueu...a Londres ha fet unes quantes compres. Per lo que el sobrepés (per cert, tant car a l’avió) s’ha multiplicat. Solució? Venen mon pare i ma mare el dia d’antes sense equipatje i tornem els tres carregats en tot lo meu. Aixina, ja posats visiten Londres, que els pobres entre treballs, operacions i demés no han pogut vindre.


Papis prepareu-se que en un dia vaig a ensenyar-vos tot Londres! Ja estic planejant el itinerari. Poseu-se sabates cómodes, però fashions...que açò és Londres!

Vos espere, vos vuic un montó!!! Vosatros heu permitit que complira este somni de vindre a viure a Londres i m’heu ajudat i recolçat en totes les meues decisions. Gràcies.

a good friend



Un dijous, nit, a Londres, botelló, Covent Garden, conversa entre Tatiana, Charles i Sales...entre varios temes que no venen a cuento ix la frase per part de Charles...”es que a Londres coneixes a molta gent, però no tens amics de veres”
Contestació inmediata i simultànea de Tati i meua...”com que no?”
Charles pregunta directament a Tati...”tu has fet algún bon amic en Londres?”
A lo que Tati contesta...”of course, Sales”.

Oooooohhhh què bonico Tati!!! Li vaig donar enseguida un abraç dixos que ofeguen. I és que no m’havia parat a pensar-ho en tota consciència antes, però Tati s’ha convertit en la meua millor amiga. Hem compartit tant! Confidències, rises, tonteries, moments what’s up en la nostra tercera part Cristina, books fotogràfics, estudis...fotocòpies (jeje), cafes de niña pija londinense con el dedo up, moments melancòlics, borraxeres, bailoteos, compres d’ulleres, momentos de “mañana se me pasa”, converses de “vida en pareja” i mil moments més.

Tati, si ja tenim mono de tots els dies que per treball no mos veguem, no vuic pensar el dia de tornar a Espanya.

Et vuic un montó catalaneta!