martes, 25 de marzo de 2008

La mujer perfecta


Nasrudin conversaba con un amigo.

- Entonces, ¿nunca pensaste en casarte?

- Sí, pensé –respondió Nasrudin. – En mi juventud resolví buscar a la mujer perfecta. Crucé el desierto, llegué a Damasco y conocí a una mujer muy espiritual y linda; pero ella no sabía nada de las cosas de este mundo.
Continué viajando y fui a Isfahan; allí encontré a una mujer que conocía el reino de la materia y el del espíritu, pero no era bonita.
Entonces, resolví ir hasta El Cairo, donde cené en la casa de una moza bonita, religiosa y conocedora de la realidad material.

- ¿Y por qué no te casaste con ella?

- ¡Ah, compañero mío! Lamentablemente ella también quería un hombre perfecto...




Paulo Coelho en La mujer perfecta

viernes, 21 de marzo de 2008

Fins l’any que ve Falles!


Ja hem cremat les del 2008, després d’una semana fallera més llarga que de costum i que a algunes mos ha costat aguantar hasta el final. Li tirem la culpa a que este any queien més llargues que de costum, però no mos parem a pensar que l’edat va pesant…
La veritat que duiem des del divendres sense parar totes les nits de casals, que al casal de la Bernat no teniem ball? al de la Mercat que anavem (un saludo a les super-estupendes!), i això a la nostra edat ja va passant factura.


En resum: unes Falles per al record. Al final vaig poder conseguir els dies lliures a l’agència, disfrutar les Falles al màxim i lluir el meu traje nou! Genial tota la gent en la que he estat estes Falles, des del principi hasta el final. I amés hem tingut una nova fallereta a la colla: Aitana!!! segur que va a ser una Fallera al 100%



viernes, 14 de marzo de 2008

Mes de març, dia de la dona treballadora, dones en publicitat, revista València City, Grupo Forja, departament executives de comptes

Si algú es troba a les seues mans un exemplar de València City podrà vore-mos a este article dedicat a les dones en el mes de la dona treballadora.


sábado, 8 de marzo de 2008

Zum Geburtstag viel Glück!!!


Tininini tininini tinini….que hoy es el cumple de esta nineta! Una gran mujer que conocí en Londres y me enseñó un montón de positivismo y de cosas de la vida.

Llevo todo el día la sonrisa en la cara porque me acuerdo de que es tu cumple y al acordarme de ti me vienen a la cabeza mil recuerdos de nuestras aventuretas por Londres…joliiiiiin, y te echo tanto de menos!

Porque, aunque seguimos en contacto el Oioioioioioi no suena igual que en directo, ni los ataques de risa (te acuerdas la mañana que íbamos a Portobello en el metro llenísimo? O cuando me contabas tu peripecia nocturna la noche que no quedaban trenes? O los cambios de look que le hacíamos a Magda? O cuando pretendíamos que el policía se hiciese la foto de serio con nuestro “what’s up”?...) y porque en fotos no aprecio el azul de los ojos de los lápices de colores, y porque creo que estoy olvidando el azul de tus botas, o las horas de turismo, o la serie de vestiditos, o lo sorprendidas que nos quedábamos nuestros días de compras en el Prymark, o las tandas de baile que nos pegábamos (la noche del brasileño? jejej), o los mil idiomas que sabes hablar, o aquella última noche cantando en el autobús (algo que guardo con mucho cariño) o nuestra locura en los mercaillos (oioioioioiiii), o aquella mañana por teléfono “que has hecho” con tu peculiar tono, o los grandes momentos de las tres niñas juntas...
¿Pero qué digo? ¡Todo eso no se me va a olvidar en la vida! Además, tengo las mil fotos de recuerdo…pero qué micos somos y cuánto te quiero!



Aun no he parado de pensar la suerte que tuve en que nuestros caminos se juntasen. Felicidades Cristineta!

PD: Enhorabuena por tu examen de alemán…cómete Alemania!

miércoles, 5 de marzo de 2008

Custom Paper Toyz

Puc gastar el temps lliure d’un dia analitzant l’alfombra roja del Oscars (poques ganes en currar-se els famosos els trajes este any, eh?) o estar hores cara la tele i després intentar tornar en mi després dels intensos debats d’uns quants personajillos…ai perdoneu!...personalitats, que conduixen este pais…o entrar al messenger i tindre converses que en el fondo venen a ser…xorres? innecessàries? I després de totes estes coses pensar…però què pèrdua de temps!
Però enseguideta em diu Mike (es bien), company creatiu de l’agència…Sales, que el viernes inauguro la exposición, te vienes, no?...i una ja pensa…veus? Si no és tan difícil fer coses que valguen la pena.


Mike forma, junt al seu amic Kipon, el “Most Wanted Paper”. Crearen un concurs, a nivell nacional, de disseny de custom paper toyz (o per entendreu, ninotets de paper) relacionats en el take away tan usual en les nostres vides.
Bé, ara tots estos dissenys s’exposen per tota Espanya i el divendres arriben a València. A les 7 la inauguració. S’especta creativitat, diversió, curiositat, gent del món del disseny i, sens dubte, poca pèrdua de temps. Jo segur que vaig.

martes, 4 de marzo de 2008

I quant de temps!

Que sí, que ja ho sé. No puc tindre un blog i abandonar-lo aixina com si una mare abandonara al seu fill. I m’inventaria mil excuses del perquè fa tant que no escric, però pa què perdre el temps?
Almenys, vos calmaré ixes ansioses ganes per saber de mí (ja ja…) en un xicotet resum del que he fet estos dies: faena i falla.

Sí, i és que ja he passat de mitja a jornada completa a l’agència. Amés sumeu reunions de la falla, soparets al casal, sopars de faena, mascletaes, proves del traje de fallera (sí, encara no el tinc acabat) confecció de disfras, paelles, cavalgata...què ja estem en Falles!!!