Perquè m’agraden els blogs, perquè ja feia temps que en volia un, perquè podré escriure el que senc, perquè em podreu conèixer un poc més, perquè podré contar batalletes en la meua gent, perquè m’ajudarà en la meua adicció al msn, perquè podré contar com em va el temps que estaré a Londres, perquè m’agrada escriure, perquè es veu que estos dies estava més avorrida del que pensava, perquè m’agradarà que m’escrigau comentaris (indirecta!), perquè em feia il·lusió, perquè podré dedicar paraules a la gent que vuic, perquè voreu qui és sales, la part salà (sal) i la part amarga (pimienta), perquè sí i per moltes més raons…ja tinc blog!!!
sábado, 8 de septiembre de 2007
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario