miércoles, 26 de septiembre de 2007

la meua habitació pareix...

Hui sí que li permitiria a certa persona que em diguera això de ”hippie underground casual” que tan poc m’agrà. I és què la meua habitació pareix un “mercaillo”!
He tret tots els trastos que vaig a endur-me a Londres i jo no cap dins del quarto. No sé com podré dormir esta nit, què agovio! No sabeu el que és tindre que estar, en la calor que fa (i més a la meua habitació), agarrant els jerséis de llana, bufandes, botes, anorak…


I el que queda…entrar tot això dins d’una maleta i que sols pese 15 kilos! Uff, uff i uff!
Almenys he parlat hui en Paula (desde la seua experiència sueca) i m’ha donat uns consells per a la maleta i per a més coses. Gracietes Paula!, i acostuma a Clara i Raquel a ixir de pingo i fer la siesta com feiem al piset! Coneguent-les segur que aprenen ràpid. Besitos per a les tres!

No hay comentarios.: