Hui sí que li permitiria a certa persona que em diguera això de ”hippie underground casual” que tan poc m’agrà. I és què la meua habitació pareix un “mercaillo”!
He tret tots els trastos que vaig a endur-me a Londres i jo no cap dins del quarto. No sé com podré dormir esta nit, què agovio! No sabeu el que és tindre que estar, en la calor que fa (i més a la meua habitació), agarrant els jerséis de llana, bufandes, botes, anorak…
Almenys he parlat hui en Paula (desde la seua experiència sueca) i m’ha donat uns consells per a la maleta i per a més coses. Gracietes Paula!, i acostuma a Clara i Raquel a ixir de pingo i fer la siesta com feiem al piset! Coneguent-les segur que aprenen ràpid. Besitos per a les tres!
No hay comentarios.:
Publicar un comentario