Vivaaaa!.....Gemma, feres una entrà a la iglesia de princesa…com la Leti! (ploguent). Aixina i tot estaves preciosa…i el novio també, a vore si s’enfada per no dir-ho (per cert, Sara i jo mos quedarem en la copla de l’agulla ixa del coll, estava xula)
Podeu estar ben orgullosos de la vostra boda. Va haber temps de tot: rises, moments sense veu, balls, emocions (conec a alguna que no va parar de plorar), menjar i no parar (un menú molt acertat, boníssim), momento rebajas en la bandeja del marisc, ligoteos (mt no mirarem a ningú, no?), desfase, caxondeo al bus (Jessi en el megafonillo i la casalla), colze endolorit per la conducció d’algún cotxe, Guardia Civil (menos mal que canviarem de conductor), trencaura de tirant en Keepers…
i tot en conjunt…una boda de luxe!




No hay comentarios.:
Publicar un comentario