jueves, 8 de noviembre de 2007

No m’oblide de tu!

Teta!!! de veres creuies que anava a oblidar-me i/o passar de tu?? Pareix mentira que em conegues tant. Estava esperant a que em passareu les fotos, però ja que no tinc res, te l’he furtat del blog. Pensava que tindriem alguna en la que ixiriem més wapetes...però es veu que és de veres això de que “aunque la mona se vista de seda...” i ahí n’hi han dos mones!! Jajajjaj. Què va, pavi! Estaves wapísima en la teua confirmació i com ja te vaig dir...a que va ixir tot de lujo?


Pues sí genteta, ésta és Paula (la meua teta per als amics) i el dissabte es va confirmar. Éste va ser un dels motius pels que vaig anar a Sueca per uns dies…que la xiqueta no parava de pegar-me la tabarra en que no estaria ixe dia, total per a que li aparega en plan sorpresa i me diga un “sabia que anaves a estar ací”…jejej (tranquila Paula no era tabarra…pa tabarres ja saps quines ;))

Com ja t’he dit en atre moment, gràcies per tot. Gràcies per la entrà. Gràcies per la paella. Gràcies per pujar-me els ànims en cosetes insignificants, en moments que, encara que digues que sabies la sorpresa, et vec la cara de felicitat. Gràcies pel suc de l’atre dia. Gràcies per estar ahí en els moments de bajona. Gràcies per ixes tabarres que ja sabem, (msn, mar, cotxes en cançoneta o palomitas de maiz…jejej)...i no pararia de donar-te les gràcies per mil coses més!

M’alegre que ixira tan be la teua confirmació. Sé que disfrutares molt, t’ho veia en la cara.

PD: no t’oblides d’actualizar!...que ja m’has dit que tens algo a contar…què farem del club? Qui abandonarà primer?...s’accepten apostes!

1 comentario:

paula dijo...

teta!!

es la tercera vega q escric ja el coment xo no me deixa...a vore si ara va una vega q te fas el nimo descriurem algo tindre q possarte un coment no??jejeje

no puc negarte q el dissabte i el diumenge meu vaig passar en grande...com dius la meua cara de felicitat ho deia tot.i despues de tot el q me feres patir el tindret aci va ser sens dubte el millor regal de tots, moltes gràcies!!

s,agraix el saber q he fet tantes coses per tu hem viscut moments molt bons!!!per sincerament crec q no es necessari agrarir res les dos estem ahi quant ens fem falta i punto...jjaja

bueno gràcie sper la netra i seguim actualitzant...

PD: xicona a vore si per una vegada q convide a un suc tens q estar agraintemeu tota la vida...