miércoles, 28 de noviembre de 2007

Cena Navidad Publicidad

Perdó per fer llarga l’espera als publicitaris, però enfí, molts ja esteu informats...20 DE DESEMBRE SOPAR!!! d’antics i alguns encara permanents alumnes de Publicitat.

I és que com el torró, tots els Erasmus i perduts per la península i extranger...volvemos a casa por Navidad i tenim ganes de juntar-mos i contar-mos les mil coses que tenim per a contar, que no són poques.

Com ja ha dit la organitzadora (Rachel no podías fallarnos aunque fuese desde Suecia) els que teniu casa a Alacant aneu fent lloc per als que no...a mí una ex-flate-mate ja m’ha comentat que podrem tornar a ser flat-mates per una nit!...què waiiiiii

Lo dicho, dijous 20 de desembre a un dels tradicionals llocs: Popeye o Rincón del Lobo...per a recordar atres temps. És una data ideal, ja que els que tornem de fora ja estem i no xafa dies de Nadal, amés...jueves universitario!!!


Dixe una foto del primer sopar que ferem en primer. Què canviats estàn alguns (eh Jesús!), què caretes de xiquets ixits del cole i...s’enrecordeu de xanquete? i quins sopars, en els que plenàvem tot un bar...què bons records.

El 20 a crear més records, jo sí que estaré....i vuic vorevos jaaaaaaa, sobretot a ixes personetes que, encara que hajam tirat per costats diferents, heu sigut el meu dia a dia durant quatre anys, heu significat tant (i seguiu) i vos trobe tant a faltar!!!

No hay comentarios.: