Es veu que molts sí que creuareu els dits per mi. Sí, ahir vaig anar a fer les dos entrevistes i els vaig agradar als dos llocs! Ara me tocava dir “no” a un…ja ves, en lo que costen de trobar. Les coses, o venen de dos en dos o no venen??
Primer vaig tindre la entrevista en la taberna anglesa i em digueren que “ja em cridarien”…vamos que vaig pensar “adiós treball”.
Després, al Pret, al final de varies entrevistes i sempre en les típiques preguntes de, ja sabeu, perquè t’agradaria treballar al Pret, què aportaries...bla bla bla..., em donaren el treball. Molt bé! La única pega era que entrava a les 6:15 del mati, lo que suposa alçar-me diariament allà les 4:30 del mati!...uff!!, però todo sea por la vida en Londres, i em vaig mentalitzar.
Ara bé, a això de les 7, vaig rebre una cridà: era el de la taberna diguent-me que els havia agradat i començava el dilluns! Yupiiiiiii! Estava super-contenta, la gent que estava en mi ho pot corroborar (jajaj), dos entrevistes: dos curros, jo que pensava que l’anglés em limitaria un montó!
Ja sabeu el que hauré decidit, no? Tantejem:
a) Pret. Cafeteria en cadena tipo Mac, en el seu respectiu uniforme (i gorreta), hora d’entrada 6 del matí.
b) The Star Tavern. Tradicional taberna anglesa situada en zona rica de Londres, entre el Harrod’s i Buckingham Palace, Pub of the year no sé quantes voltes, roba mona, camarera con propinas, hora d’entrada 12 del matí.
Vos dixe una foto del meu nou treball. Ojalà totes les decisions foren tan fàcils. Gràcies a tots els que creuareu els dits per mi.

No hay comentarios.:
Publicar un comentario