martes, 13 de noviembre de 2007

M'he llevat una espineta

Gran espineta la que m’he llevat. Sabía, mentira, esperava que les paraules d’ahir arribaren. I menos mal. Tota rosa té una espina, però esta era dolorosa.

“Amics per a lo bo i per a lo mal, no?”

He tirat de menos dies normals en un “no digues res, no”, tu diries un “q pasa q te jode?”, i jo seguiria en un “tonto”.

Abraçet o carxot?

No hay comentarios.: