Gran espineta la que m’he llevat. Sabía, mentira, esperava que les paraules d’ahir arribaren. I menos mal. Tota rosa té una espina, però esta era dolorosa.
“Amics per a lo bo i per a lo mal, no?”
He tirat de menos dies normals en un “no digues res, no”, tu diries un “q pasa q te jode?”, i jo seguiria en un “tonto”.
martes, 13 de noviembre de 2007
M'he llevat una espineta
Publicadas por
sales
a la/s
16:04
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)

No hay comentarios.:
Publicar un comentario