martes, 13 de noviembre de 2007

Quan diferent…

He tornat al mateix Londres però em pareix que és totalment diferent. He canviat de casa, ja no tinc classes, estic buscant treball, fa molt més fred!, me falta genteta…

En la nova casa compartixc habitació, però estic molt contenta perquè tinc una companya francesa molt maja i la nostra habitació és enoooorme. La vitat, he tingut molta sort. Amés, visc en 5 persones més: una de Rùssia, u de Georgia, u de França, una de Ganna i una (crec que) de Suïssa. La vitat que la casa està xula i la gent és divertida, i m’obligue a parlar anglés en tot moment!

En el tema de coses a fer al llarg del dia…arribe a avorrir-me…increïble en Londres! Vaig acabar les classes el dia que vaig tornar a Sueca, encara estic en busca de treball, a casa hem estat tres dies sense Internet (uff!), la mitat de la gent en la que em passava el dia estàn a Espanya…i els tiré un montó de menos.

Menos mal que Keira (la meua room-mate) i jo hem fet bona lliga i mos passem el dia per Londres fent o veguent coses. El dissabte, buscant treball, va ser una risa, mos va passar de tot i és que damunt les dos estem com una “regaora”.

Amés, ahir vaig quedar per a dinar en William i Charles! Els dos companys de classe que estàn ara a Londres. A que no sabeu on vaig acabar?...fent de personal shopper per a Charles. Sí, gent, hasta en Londres m’agarren ja per a comprar la roba a la gent, què locura! Ara, el xic va acabar compran-se un traje-xaqueta, que, sumat a ell, era com pa llevar el hipo! Segur que troba treball enseguida.

Iiiii……el dijous arriba Tatiana!!! Mi niñaaaaa…ja tinc ganes de vore-la!


Vos dixe una foto dels dos, Charles i Tati, de la última nit que estaguerem tots junts.

No hay comentarios.: