jueves, 27 de diciembre de 2007

Bon Nadal!!! Merry Christmas!!!

No és que estava avorrida, sols era que pensava un montó en tots vosatros i vaig decidir dedicar-vos este video. Que és cursi? Probablement, però el que dic ho pense de veres i a totes les persones que ixiu vos aprecie molt, aixina que...què millor forma de felicitar-vos el Nadal a tota esta montonà de gent dispersa per tot lo món??? Jo soles junt a totes les persones que més vuic.

Espere que vos agrade...


I wasn’t bored, only thank a lot of you and made that video dedicated for all of you. Maybe you can think it’s vain but I really feel all I say in and estimate the whole people who are in the video, so...there is some best way to say Happy Christmas to so many people in different places??? Me, alone with all those I love.

Hope you like it...

5 comentarios:

PAULA dijo...

Tataya eres la millor!! Jo també et vull una muntonà i ho saps.
Booon nadal a tu també, i a la teua family!!!
Muuuak!!
Paula.

Clareta dijo...

Pero bueno bueno... que vols fer-mos plorar o que??? Tia, m'agrada un munt el video, encara que algunes fotos... jajaja.
Bon nadal per a tu i la family tb!! Ens vegem per felicitar-se l'any nou, jeje. Muakaaaa!!!

Anónimo dijo...

teta!! ja ens hem dit unes 4 o 5 voltes bon nadal i feliç any nou no??

pero res no volies coment?? xicona ja ho sas es... q noooo!!!esta molt xulo!!!ja ho sas magrada un montó i malegre d,estar incluida entre la teua genteta!!

passau be per londres però torna!!
bsts!!!

rakel! dijo...

colli q currat i q xulo!!! Encara q no siga la personeta mes eixidora del mon m'agrada q les poqetes vegades q isc tu estigues xq m'ho pase molt be i eres una tia d pm... Et desitge un feliç 2008 i q pugam viure molts moments inolvidables com el de la festa ibisenca o bailoteos en el tabasco!
mil besets

Francis dijo...

Eu amei!!!
Muito bom gosto.
Felicidades em 2008 para você também.