jueves, 10 de enero de 2008

Sí, ja estic ací de nou genteta!

Després de tants dies sense escriu-re, no sé si encara quedarà algú que es passe a llegir el meu blog. Encara que ara sé que n’hi ha més gent de la que em pensava que em llig. Estos últims dies, prou gent m’heu dit (apart dels típics Bon Nadal i Feliç Any Nou) que entreu i vos agrada, però que sols entreu silenciosament, és a dir, entreu-llegiu-i sen aneu…i no val! ja vos ho he dit, podrieu dixar de quan en quan algun comment, no? m’agradaria tindre un poc de feedback (com a publicitaria no podia dixar escapar este aspecte).

De totes maneres, jo vaig a continuar. He tornat de Londres, han acabat els Nadals i he vingut carregà de forces per seguir contant-vos el pes de la meua locura. El blog va començar per a contar-vos les meues batalletes per London i, encara que este somni ja ha acabat (de moment sols per un temps, ja vos contaré en atre rato), vaig a seguir pegant-vos la tabarra.

Per cert, moltes gràcies a tots els que m'heu dit que vos va agradar el video, alguns m'heu fet afrontar i tot...gracietes!

Espere que hajau passat uns Bons Nadals, un Feliç Any Nou, que vos hajen dut moltes coses els Reis Magos i que seguiu llegint-me.

Besitos!!!

No hay comentarios.: