
El dissabte William va celebrar el seu aniversari. Una festa privada a un barco al Tàmesis...anava d’important el dissabte el tio, jejej. Allí anarem les seues xiquetes Tatiana i Sales, no podiem fallar-li. En mosatros vingueren Coco (novio de Tati) i Mila (la meua companya de pis).
La veritat que disfrutarem moltísim. El barco tenia tres pistes: una de salsa, una de música espanyola i atra de musica més...no sé com dir-ho...anglesa? Gran part de la nit estaguerem a la

pista de salsa sense parar, en cervessa espanyola, som unes expertes en salsa! William és brasilenyo i havien molts amics seus basilenyos, colombians, argentins...que ballaven molt bé i allí estàvem mosatros per a posar la guinda al pastel. Destacar “moment nostra cançó” que demanem allà on anem..."Beautiful girls" de Sean Kingston. Amés quan mos cansàvem podiem pujar al descobert i teniem una vista molt bonica des del barco al riu de Londres de nit en el London Eye i el Big Ben allí davant.
No puc posar més fotos ja que, no sé perquè, a partir d’un moment totes ixen partides per la mitat en diagonal, com les que n’hi han a continuació. Què sort tinc que cada volta que vaig a una festa a un barco se’m trenca la càmara!

Com a anècdota, contar que Mila i jo, per a començar be la nit comprarem una botella de vi blanc per a anar beguent-la al metro. Què va passar? que a les dos mos puja enseguida l’alcohol i quan mos donàrem conter mos haviem passat dos parades la estació on teniem que baixar, jejej. Ací unes fotos de la nostra aventureta pels subterrànis de Londres.



No hay comentarios.:
Publicar un comentario