lunes, 24 de diciembre de 2007

Com el torró, torne a casa per Nadal

A Espanya, es nota. Vaig vindre el dimecres i no he parat! Tenia moltes ganes de vore a gent, de passar bons moments en els meus, ixir de festa, dormir al meu llit, menjar els arrossos de ma iaia, sentir a ma mare estralejar-me, conduir, anar als llocs de sempre, al mercadona, al carrefour, passejar per la plaça, el cafenet en les amigues, cantar a la singstar, fer tonteries en el meu germà, enxufar la tele i entendre-la, ixir al carrer i saludar a tots perquè els coneixes a tots, vore les felicitacions del teleban de Telesueca...i no pararia. Vaig a trobar a faltar molt Londres i tota la gent que es queda allí, però per contrarrestar-ho tinc ací la calor de la meua terreta i la meua gent.

1 comentario:

Anónimo dijo...

teta!!

no teu mereixes e??xo mira com açò dels coments ho tens un poc abandonaet he pensat q vaaa...ten posare uno!!!jejeje

no has visitat encara a tota la gent...ejem,ejem te sona alguna persona q soles has vist 5min i a la q li fa falta q li contes coses...pensa avore si caus en qui pot ser...

bueno q encara q se q ara eres mig de londres... no toblides dels q estem per aci te tirat molt de menos i malegre un monto de tindret aci altra volta!!!

i ja sas espere "una perdu i mos veguem en el canto" oks??

et vuic un montó besitos!!!