El divendres estava reservat des d’este estiu, quan decidirem que segur que estaríem totes les amigues a Sueca, mos juntaríem totes, faríem una nit del pijama en tota regla, fariem l’amic invisible i celebrariem el cumple de Jessi...i va ser una gran nit.
El dumenge amic invisible. Després de les mil quinieles del divendres (que crec que no encertarem), sí, Jessi, no saps dir mentires. Gràcies pel regal, m’agra molt.
Ha sigut un bon finde en les amigues, casi se m’havia oblidat lo bones que sou! Vos vuic un montó!
No hay comentarios.:
Publicar un comentario