lunes, 24 de diciembre de 2007

El divendres estava reservat des d’este estiu, quan decidirem que segur que estaríem totes les amigues a Sueca, mos juntaríem totes, faríem una nit del pijama en tota regla, fariem l’amic invisible i celebrariem el cumple de Jessi...i va ser una gran nit.

Soles per una nit anarem a la caseta de la mar 5 ties en tres cotxes pleníssims de trastos! I com no? no mos va faltar la singstar!...grans cantaores, jejej. Bona frase la de Mt “no val a cantar juntes que si tu cantes mal me cagues a mí” o atra frase estel·lar de la nit “això és un pijama???”

El dumenge amic invisible. Després de les mil quinieles del divendres (que crec que no encertarem), sí, Jessi, no saps dir mentires. Gràcies pel regal, m’agra molt.

Ha sigut un bon finde en les amigues, casi se m’havia oblidat lo bones que sou! Vos vuic un montó!

No hay comentarios.: