El dijous va ser el sopar de publicitat a Alacant. Quàntes ganes!

He de comentar al “gran barrendero” que mos trobarem en el seu gran invent: la granera-mp3. L’home ha de patentar-ho, amés, tenia una fundeta de plàstic per a quan plovia no se li banyés la radio.
També, destacar momento xiques del piset! Què ganes tenia de vore-vos, estaveu wapísimes. I......donar les gràcies a Clara i Paula pel regalito...m’encanta i queda de lujo al cotxe rojet! Amés, perfí poguerem posar-mos al dia i contar-mos totes les confidències a l’extranger.Què bo va ser estar en totes vosatros. Vos trobava a faltar i després del dijous he de tornar a repetir-vos que vos vuic una montonà!!!

No hay comentarios.:
Publicar un comentario