martes, 15 de enero de 2008

La foto de cosins

Com m’he quedat sense foto glamorosa després de la peculiar entrega de “Globos de Oro” d’este any (i molt bé que em pareix), he decidit ensenyar-vos el glamour que tenim en la ja tradicional foto de cosins.

Esta foto es passa tot l’any a l’entraeta de casa dels meus iaios i, a cada any en fem una diferent en el dinar del dia de Nadal. Això si, sempre al mateix lloc i en les mateixes posicions. Dóna igual si els que anaven davant han crescut tant que tapen als que anaven darrere i s’han quedat més baixets (eh Covadonga?). Be, he de dir que la d’este any és diferent, sols havia que vore-mos a tots en la foto oficial com per a entendre que este any perfectament es pót gastar esta atra foto. Sóm tots els cosins, el dia de Nadal.

Vos dixe algunes d'atres anys, mireu quins cosins més wapos que tinc!

No hay comentarios.: