Ha acabat un any molt intens. En el que han acabat moltes etapes de la meua vida, però han començat atres moltes; se m’han tancat moltes portes, però se m’han obert atres moltes; alguns m’han destrossat el cor, però atres me l’han construït. He plorat com mai, però també he rist com mai. He pencat molt, però he disfrutat tot el que he sabut. Ha hagut gent que m’ha llastimat, però han vingut molts amics a oferir-me el seu hombro. Igual he tingut moltes complicacions, però he complit somnis.
Hauré caigut molts bacs en 2007, però he conseguit acabar el ball en un fort aplaudiment.
Alguns diuen que tinc sort, jo pense que quan desitjes algo de tot cor, es fa realitat…curranteu un poc, clar ;) En el 2008…a per totes!
jueves, 10 de enero de 2008
En el 2008, a per totes!
Publicadas por
sales
a la/s
1:20
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario