viernes, 18 de enero de 2008

Hui? El cumple de la meua teta!!!

Impossible no enrecordar-se del dia de hui…du un mes fent-mos memòria!
FELICITATS PAULA!!!


17 anyets que me fa (i qui els pillara) este personajillo, vice-presi del club, la de les tabarretes, la meua successora (que ja és millor monitora!), la del genoll i els metges, la wela que li’n donen pa salar, la dels pams i les actualitzacions, que vol viatjar i no sap com però mai pot, companyera de morenor, copiloto, recoge-palomitas dels cotxes, fotógrafa incansable, que sempre està al meu costat en la llitera, converses interminables, que no me tragava i dia que era antipàtica, s’adorm en ulleres i es desperta pa fer callar la filarmònica però sense llevarse-les, pava de la vida, que mai m’ha fallat, pujaora d’ànims, impossible d'enfadar-me en ella, que es riu totes les meues tonteries, imposible de sorprendre i, entre una infinitat de coses més, la meua teta, a la que vuic un montó!!!

Que en complisques moltíííííííííííííííísims més i tot açò seguisca igual durant tots ixos (menos lo del genoll). M’encanta la nostra amistat, el nostre dia a dia tant al cantó de casa com a un potosí de kilòmetres. Recorda…perduda i al cantó.
17 besets teta.

1 comentario:

Anónimo dijo...

teta!!

xi mira quina super entra m,has dedicat!!!

bueno xicona moltes gràcies per totes les coses q dius de mi,botons mhas posat alla dalt...jejeje, moltes gràcies per el regalito i moltes gràcie sper tot i encara q no hem trageres la torta en mi ja havies qdat be!!

de la foto millor no coment...jajaja

altra volta gràcies i recorda q me deus una fiesta del pijama pa vore les fotos de londres i q mos contes la seua història...bsitos!!!