Estos dies estic pegant-li moltes voltes al cap sobre el meu futur, i és que he tingut un cap de setmana en el que se m'han juntat varies xarles de persones diferents. He de dir que algunes de més profit que atres (a cadascú que s’aplique el cuento). Sóc conscient de tot el que heu estat diguent-me tots, respecte a tots els temes. Entenc lo que estic fent i lo que no, també podria entendre, encara que no donar la raó, al tema de la valoració (o era infravaloració? jejej) o conseguir algunes coses…I he de donar les gràcies als que m’heu donat ànims.
De entre tots, el tema destacat: el futur profesional. Vale, hem acabat la carrera, i ara què?
Dixar-mos el cap, el temps i la butxaca en cursos, masters, postgraus, CAP, pràctiques...i una infinitat de possibilitats més per tal de poder tindre un currícul suficient que li agrade a alguna empresa, i tot això sols ho haurem aconseguit quan ja hajam arribat casi als 30 i resultarà que el que busquen estes empreses és gent més jove en idees més fresques. Espere estar equivocà.
Del que no estic gens equivocà és d’esta paradoxa de que busquen gent jove, en experiencia i bona cosa de formació.
A vore, per formar-me, necessite dines i temps; per tindre dines, treballar (o uns pares mega rics); per treballar, formació i que no haja passat molt el temps, amés d’experiència prèvia; açò es contradiu en que si volia estudiar necessitava més temps. Veritat que ja esteu fets un lio? Ara vos he dixat clar el calfament de cap dels nous llicenciats. El que ens queda és traure diners d’alguns mac-treballets-king-&-company per pagar-mos tots ixos masters i esperar que dins de dos o tres o quatre anys més les empreses estiguen interesades en mosatros.
A mi sempre em quedarà Correus.
Per cert, demà comence les pràctiques a l’agència en València. Tal volta tot este mal de cap em vinga per la por d’afrontar un lloc de treball al que no crec estar preparà (entre atres coses, per una formació un tant incompetent que m’han donat a la carrera). Espere estar una volta més equivocà. Ai quin sustet!! Sustet? No!...a per totes!!!


1 comentario:
Maria de Sales!!!!
te acompaño en el sentimiento, xq estoy en esa icertidumbre, fijate si es tal que qieor suspender el examn de medios xa tener una excusa xla que seguir en la Uni sin atreverme a trabajr xq tengo miedo escénico ya que creo q no se ande valgo y ande no, yo creo q a mi igual q a ti siempre nos quedara GURPO MASA y su plan de rr.pp interno y externo, asiq al toro y pa alante!!! ánimo y spero que tus prácticas de verdad sirvan
un abrazo muy fuerte
Publicar un comentario