En este cas, pintores. Ma mare i jo. Ella té uns dies de vacances i jo hasta el 22 no comence a l’agencia, aixina que ahir decidirem pintar la casa. I és que com fa la dita, “qui no té faena Déu li’n dona”.
Ara bé, rapidessa i professionalitat no sé, però rises i monaes?? Totes les que volgau. Sols comentaré que anem a tindre pesadilles en el color salmó.
Ammm…i felicitar a Noelia, que hui és el seu aniversari, 24!!! i, amés, después de tanta batalleta (jejej, me perdonaràs però no puc evitar la risa cada volta que m’imagine la situació) ja té asegurà la data que volia. Aixina que el DOBLE DE FELICITATS NOELI!!!

No hay comentarios.:
Publicar un comentario