jooooo...vuic vore-vos, però els vols a Jönkoping són carísims...(imaginat tot el que et vol Jordi!). El divendres vaig vore a Leticia! (sols deu minutets perquè ella estava de sopar de treball i no parava la pobra) i el dumenge va vindre Raquel. Perfí gent-no-desconeguda en qui parlar cara a cara de la vida que tinc apartà per uns mesets a Sueca!
Lo de l’oratge...hem de saber conviure en ell, sabiem que, tant a Suècia com a Londres, anavem a tindre núvols i plujes (per cert, Leticia m’ha viciat a vore contínuament el temps a Internet!);
Lo dels exàmens tranquila...Paula tu eres una màquina, no et preocupes que segur que t’ixen de "maravilla"!;
I lo de la semana xunga que veus vindre..."pensa que tot anirà bé, que segur que ix aixina"...és el consell que antes de vindre jo a Londres em va donar una bona amiga, tú.
Ex-room-mate, per molt que vinguen coses noves tenim molts records, encara que siguen minúsculs (com el nòrdic del ikea a la nostra habitació) que fan que mai oblidem tot el que hem passat. A mí m'ajuden a pensar que poden passar-me coses bones...com vosatros.
A vore quan coincidim pel msn!! moooolta sorteta als exàmens i moooolts besitos!
Jo també et vuic un montó! espere haver-te pujat un poquet els ànims, amés, segur que les dos mega-companyes que tens ahí ho conseguixen, que són de lo milloret, tenen un cor que no els cap dins seua.

1 comentario:
Jolin Tataya, m'he emocionat i tot!!!
Moooltes gràcies per tot!! Clar que em vas pujar els ànims, hasta els núvols!!!
La setmana ha anat arreglant-se, van ser sols un parell de dies un poc xof. Ja he fet l'examen i no les tinc totes de que l'aprobe, però hi ha recuperació! No passa res!
De Leticia jo no sé res des de que me'n vaig vindre, aixina que eres una afortunada!! A mi no em contesta els mails... ejem, ejem (va per tú Letisia si ho lliges...)
Ara animat tú, i quan estigues a London oblidat dels problemetes que pugues tindre a Sueca i aprofita el temps, que després, quan tornem a casa, s'arrepentirem de no haver fet mil coses quan estavem fora.
Jo també me'n recorde molt de tu, per exemple ixes llargues, llarguíssimes vespraes dedicades a elaborar un nick per al msn que reflexara l'estat d'ànim que tenies, però sense exagerar, que no puguera interpretar-se mal, que no fora massa llarg ni massa curt, i hasta que estaguera coordinat en el temps que feia en San Vicent!!!
Eres la millor!!! Sobre tot criticant i traent pareguts a les concursants de SúperModelo "dos mil nunca"!!
Moooolts besets!! I aprofita el temps!!!
Ara t'escric un mail i t'explique lo del "possible" viatje a voret, i on tens que anar si vols vindre a Jönköping!!
Publicar un comentario