viernes, 12 de octubre de 2007

I weno, que en tanta cosa no em dona temps a actualitzar el blog, per això quan entre ho conte tot de tro.

Ara ja puc dir que estic instal·laeta a Londres. “Más o menos” tot va apanyant-se.

Per una part la casa (i quin de mal de cap), menos mal que ja és tot normal, inclús el meu esguinçe està curant-se.

Per atra part el mòbil, que vaig i em compre un mòbil anglés, per a que les cridaes m’ixquen millor, i la companyia que em compre, als dos dies té no se quin problema (perquè jo encara no m’he aclarit) i no puc cridar…hasta anit que ja va començar a anar. Damunt, no donàven cap solució alternativa ni te compensaven « por daños i perjuicios »…quanta indignació!

Per atre costat…la classe…ara ja m’entere de coses a classe! Damunt de que, sense saber com, l’exàmen va dir que em tocava un nivell més alt que els dels companys espanyols que ja havia conegut (jo volia anar en ells!), va i la tia burra de la recepció s’enganya i encara m’envia a un nivell més alt del que m’havia tocat…aixina com volia que pillara algo? Si a classe feien comentaris de text pijor dels que feia jo pa selectiu!
Pero weno, com parlant s’apanyen les coses, hem conseguit que em posen en els compis d’Espanya! Jejej, ahí dixe una foto d’uns quants. En falten perquè la nit anterior ixirem de festeta i tots no foren tant responsables com els que ixim a la foto jejej. Per cert, la mestra és Magda, la xica d’ulleretes que està a la dreta.


Amés, perfí hem anat al Harrod’s!…ixa tenda tant “trascendental” que diu algú, eh? Jaajaj…coses xulísimes; els preus, pa llevar el hipo; l’ascensor, pareixia no se qué; i els aseos…això què era? Més grans que ma casa sencera, feia hasta cosa xafar el piso.


I weno, que este finde vaig a vore a genteta de la que conec.
- Leticia està a Londres! per una fira del seu treball...esta nit hem quedat! què ganes tinc de voret ex-flat-made!
- Raquel ve el dumenge. Encara que els de l'agència també estàn fent-li un empastre en el tema de l'allotjament...Raquel estate tranquila que el meu llit és enorme, jejje
- I el tercer company publicitari que voré este finde és Luís. Ve el dissabte a quedar-se també una temporaeta a estudiar.

No hay comentarios.: