viernes, 12 de octubre de 2007

I haven’t got words

El dimats quan tornem a classe i la mestra mos pregunte què tal el finde alguns direm…I haven’t got words to describe it…jejej. I què nit la d’ahir.

Botelló (ací no està prohibit!) al Starbucks coffee, jejej. Tinguerem hasta gel! ;)
Party-boat al Tàmesis, en musiqueta espanyola...i algunes que no sentia des de Punta Cana!
...i què guapeta la vista des del barco, el Big Ben i el London Eye iluminats davant nostra
...i què boniquet el passeig pel centro de Londres de nit
...

I haven’t got words, ¿si ya empieza así?...

1 comentario:

PAULA dijo...

Jooo Tataya qué ganes de voret!!! Feia díes que no entrava al teu blog, bueno... dos setmanes casi! jeje, i ara que he llegit per damunt tot m'ha entrat una pena...!!!

He vist la teua habitació, en l'edredó d'Ikea, les fotos en l'escritori i la manta penjà i m'han entrat ganes de plorar!!
Si fa no res eres la meua room-mate!!!!

M'alegre que estigues passant-ho tan bé per ahí, pareix que estigues de vacances!! Jo estic un poc xof, em pareix que està serà una setmana difícil, jeje, perque Jordi ha estat ací una setmana i ho hem passat genial, la millor setmana de la meua vida, però ja se n'ha anat... A més, tenim els examens de la primera part del semestre, comença a fer fred, hui està nuvolat i, per a colmo, I have my days!!!

Però, si la meua súper amiga de Suèca (en accent suecà), encara està en London City a finals de Novembre, i té també moltes ganes de vore'ns i s'empenyara molt... potser podríem fer-li una visiteta!!

Bueno, espere que parlem prompte, que no es trobem mai pel messenger!!

Mooooltes besaetes. Et vull moooolt!!!