Qui diu que quan et fas major ja no disfrutes?? Jo, però bueno, quedava bé començar aixina. I és que el dissabte va ser un d’ixos (la veritat que ja ne duguem uns quants) que disfrutes com xiquets, inclús ferem jocs i menjarem llepolies.
A Jose, el nostre “queridísimo” amo del Tabasco, per celebrar Sant Valentí se li va ocórrer el joc de les parelles. I tots "grandassos" anàvem en pegatines en les que tenies que buscar a la parella. Bé, al final podeu imaginar-se com anaven tots de pegatinetes, amés de regals, piruletes, flors i algun que atre xupito de més.
Ací una va fer de Melanie (i al final no vaig beure en el meu Banderas), de Letizia, de Supergirl, de Eva, de Julieta, de 13 (buscant a Martes), de Victoria, de mona…cal comentar, impossible no partir-se de la risa, el moment en que Ken va trobar a Barbie (por la noche Barbi-Roja), la coincidència del Darek i la Obregón o el Hansel que Gretel mai va trobar.
Per acabar la nit, quan Corbera mos va tancar les portes, a Sueca que anarem, on vaig vore a gent que no veia feia una eternitat com Noelia, Inma, Elisabeth, Campos, el meu cosí…i és que, qui diu que quan et fas major ja no disfrutes??

No hay comentarios.:
Publicar un comentario