Els creatius de l’agència han tingut la brillant idea de fer “El Disco del Amor del Grupo Forja” en honor al 14 de Febrer que s’acosta. Este disco el tindrem tots els treballadors el dia de Sant Valentí i està format per cançons elegides per mosatros. Cadascú dels que formem part de l’agència tenia que aportar una cançó que fora especial per a ell, que significara o li recordara a ixa persona o ixe moment especial (clar, contem en que el disco és de Sant Valentí). Bé, jo he elegit a Juan Luís Guerra…quisiera ser un pez, para tocar mi nariz en tu pecera y hacer burbujas de amor por donde quiera, uhuhuhuh…ja vos parlaré més del disco quan ixca.
martes, 12 de febrero de 2008
Jo, a Juan Luís Guerra
Publicadas por
sales
a la/s
21:26
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario