martes, 4 de marzo de 2008

I quant de temps!

Que sí, que ja ho sé. No puc tindre un blog i abandonar-lo aixina com si una mare abandonara al seu fill. I m’inventaria mil excuses del perquè fa tant que no escric, però pa què perdre el temps?
Almenys, vos calmaré ixes ansioses ganes per saber de mí (ja ja…) en un xicotet resum del que he fet estos dies: faena i falla.

Sí, i és que ja he passat de mitja a jornada completa a l’agència. Amés sumeu reunions de la falla, soparets al casal, sopars de faena, mascletaes, proves del traje de fallera (sí, encara no el tinc acabat) confecció de disfras, paelles, cavalgata...què ja estem en Falles!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

teta!!

com te va la vida??x lo q vec en les fotos teu estas pasant en grande desde q fa q no t,he vist, wen el diss xo en les teues condicions crec q no conta no??jejeje

res asoles me passava dir-te q el meu blog ja esta eliminat q no qda res de ell (pareix un asesinato o algo)jajaja

avore quant tens un hueqt fas un alto i menvies algun correu o algun dels nostres pams pa informar-mos oks??

xao besitos!!

Inma dijo...

Ei xiqueta!!!

Es la primera vegada que em dedique ha escriute't un comentari (que no vol dir això que siga la primera volta que entre a cotillejar un poc de la teua vida...jeje) però ara que jo també estic en el mon dels blogs se la il·lusió que fa aixo de vore que la gent participa en allò que tu has creat, així que mira ací em tens.

Si Sales, les Fales ja estan aci de pleno...aço es un no parar, com tu be has dit que si casal, que si paelles, preparar disfresses,... i altres coses que ens inventem.

A vore si ens vegem per ahi...

Bessets