jueves, 7 de febrero de 2008

Més d’una semana abandonant al blog!

És que no he tingut temps intentant entendre el discurs d’Alfredo Landa als Goya, ultimant el meu nou traje de fallera, analizant l’alfombra verda, fent els cartellets dels Júniors, atenent a les campanyes electorals del 9M (tanta cosa total per a que dos dies antes facen un atemptat i oblides les campanyes), demanant favors importants al meu germà i que no me’ls faça, fent hores i hores a Grupo Forja antes d’anar a donar classes d’anglés als nanos, mirant els play-backs i sainets de les falles, estaguent ausent, vegent el procés de construcció de la pista de Fòrmula 1 a València…i bé, a mi ma mare sempre m’ha dit que tot el que comença per “és que” és mentira. Això voldria dir que he estat sense ganes i passota estos dies?

No hay comentarios.: