És que no he tingut temps intentant entendre el discurs d’Alfredo Landa als Goya, ultimant el meu nou traje de fallera, analizant l’alfombra verda, fent els cartellets dels Júniors, atenent a les campanyes electorals del 9M (tanta cosa total per a que dos dies antes facen un atemptat i oblides les campanyes), demanant favors importants al meu germà i que no me’ls faça, fent hores i hores a Grupo Forja antes d’anar a donar classes d’anglés als nanos, mirant els play-backs i sainets de les falles, estaguent ausent, vegent el procés de construcció de la pista de Fòrmula 1 a València…i bé, a mi ma mare sempre m’ha dit que tot el que comença per “és que” és mentira. Això voldria dir que he estat sense ganes i passota estos dies?
jueves, 7 de febrero de 2008
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario