jueves, 7 de febrero de 2008

ja venen Falles!

De fet, en Sueca tenim l’ambient faller tot l’any. Que si el mig any faller, que si la festa que va molar un montó de l’agermanor (i que em vaig perdre estaguent a Londres), paelles, proclamacions, presentacions…i més que res a gener, la pistoletà d’entrada a les Falles a Sueca : el concurs de play-backs i sainets de falles.

I és que en Sueca mos agarrem molt enserio això dels play-backs fallers. Ja des de finals d’estiu totes les comissions es posen a pensar i assajar...encara que tots sabem a qui li donaràn el primer premi, i no comentaré res més d’este tema, cadascú que pense el que vuiga.

Jo este és el primer any que no he ixit pel tema este d’estar a Londres (estic donant-me conter que el estar a Londres m’ha llevat un trosset del meu instint faller). Però el que sí ha ixit és el meu germà. Tot un enginyer que s’ha tirat tres mesos de passar dels matins en traje-xaqueta a les nits en xandal per a assajar. Jo puc dir orgullosament, com a estilista i coreógrafa seua, que els passos que li vaig assajar els va fer tots i ben fets.


Vos dixe uns trossets del play-back, atenció a la pose “famera” final. És fàcil de trobar, és l'únic xic, exceptuant al que intenta fer de negre.


No hay comentarios.: