martes, 12 de febrero de 2008



Per cert, hui felicitar a Carles!
Este petano que sempre té les idees i els sermons adequats en el moment adequat i que segur que quan vega açò em crida per a pegar-me un puro per la vergonya que té pa estes coses. El meu àngel de la guarda. Una màquina. Seguix aixina, t’aprecie molt.
21 besitos!


No hay comentarios.: