Ja hem cremat les del 2008, després d’una semana fallera més llarga que de costum i que a algunes mos ha costat aguantar hasta el final. Li tirem la culpa a que este any queien més llargues que de costum, però no mos parem a pensar que l’edat va pesant…
La veritat que duiem des del divendres sense parar totes les nits de casals, que al casal de la Bernat no teniem ball? al de la Mercat que anavem (un saludo a les super-estupendes!), i això a la nostra edat ja va passant factura.
La veritat que duiem des del divendres sense parar totes les nits de casals, que al casal de la Bernat no teniem ball? al de la Mercat que anavem (un saludo a les super-estupendes!), i això a la nostra edat ja va passant factura.
En resum: unes Falles per al record. Al final vaig poder conseguir els dies lliures a l’agència, disfrutar les Falles al màxim i lluir el meu traje nou! Genial tota la gent en la que he estat estes Falles, des del principi hasta el final. I amés hem tingut una nova fallereta a la colla: Aitana!!! segur que va a ser una Fallera al 100%
2 comentarios:
Hola!!!
Sip, les falles 2008 ja han acabat però ara ja estem preparant les del 2009 així les falles continuen, d'altra forma però continuen jeje
A vore si ens animem les superestu i penjem totes les fotos de falles i així mostrarem que si que vingueres al Mercat alguna que altra vegada, i...seràs una futura suer-estupenda?? (ho deixe en l'aire jeje)
Molts bessets
Publicar un comentario